سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

در چهارمحال و بختیاری 900 پایگاه جمع آوری زکات فطریه برپا می شود

همزمان با عید سعید فطر، 900 پایگاه جمع آوری فطریه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید فطر، 800 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در مصلاهای نماز عید سعید فطر، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه های سیار فعال در این استان برپا می شود.

ابوالقاسم رستگار افزود: زکات فطریه پس از جمع آوری، از طریق دفاتر مددکاری و مراکز نیکوکاری بین نیازمندان هر منطقه توزیع می شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز از آمادگی بیش از 100 پایگاه دریافت زکات فطریه مردم روزه دار این استان همزمان با عید سعید فطر در ادارات بهزیستی شهرستان ها، مجتمع های بهزیستی و موسسات خیریه دارای مجوز فعالیت خبر داد.

محمد میرزایی گفت: در این پایگاه ها بیش از 400 صندوق برای جمع آوری فطریه مردم روزه دار مستقر و کمکهای جمع آوری شده برای ساخت مسکن، تامین هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده های نیازمند هزینه می شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.