سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت کشتیرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

آمادگی ایران برای احیا خط کشتیرانی به اروپا / لزوم کاهش تعرفه‌های بندری برای شناورهای ایرانی

داجمر با اشاره به توافق هسته ای گفت:با اجرایی شدن این توافق شرکت کشتیرانی در قدم اول آمادگی دارد تا خط کشتی رانی کانتینری را به اروپا احیا کند.

محمد حسین داجمر مدیر عامل شرکت کشتیرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: با اجرایی شدن این توافق شرکت کشتیرانی در قدم اول آمادگی دارد تا خط کشتی‌رانی کانتینری را به اروپا احیا کند.

وی افزود: اگر این توافق به تایید شورای امنیت برسد و با توجه به این که اتحادیه اروپا موارد تحریم مرتبط با کشتیرانی را به مدت 6 ماه تعلیق کرده دیگر مانعی برای راه‌اندازی خطوط منظم  کشتیرانی به قاره اروپا وجود ندارد.

داجمر به این نکته نیز اشاره کرد که یارانه مرتبط با بخش حمل و نقل دریایی در اختیار سازمان توسعه و تجارت قرار گرفته و بنا به درخواست‌های صورت گرفته تخصیص داده می‌شود .

مدیر عامل شرکت کشتیرانی با انتقاد از این که تعرفه‌های بندری برای شناورهای ایرانی هنوز کاهش نیافته است ،تصریح کرد:جهت حمایت از ناوگان داخلی و افزایش اشتغال و نیز در جهت اقتصاد مقاومتی باید این تعرفه‌ها کاهش بیابد.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که اقتصاد جهانی و اقتصاد چین در شرایط بحرانی به سر می‌برد و این عوامل تاثیر منفی در حمل و نقل گذاشته و همه این عوامل موجب شده تا درآمد شرکت کشتیرانی افزایش چشمگیری نداشته باشد.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.