سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مرکز جذب وزارت علوم:

جذب متقاضیان هیات علمی دانشگاه‌ها از سال تحصیلی آینده/رونمایی از سامانه جدید مرکز جذب

ضرغام معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: صلاحیت علمی متقاضیان برای جذب هیات علمی در فراخوان اعلام شده بهمن 93، در حال پیگیری و بررسی است و متقاضیان تایید شده سال تحصیلی آینده جذب می‌شوند.

دکتر محسن ضرغام معاون مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص آخرین وضعیت جذب هیات علمی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از طرف دانشگاه‌ها درخواست‌هایی برای مصاحبه به متقاضیان داده شده است تا به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی پیرامون تعداد افراد شرکت کننده در فراخوان جذب هیات علمی اظهار کرد: 16 هزار نفر در این فراخوان شرکت کرده‌اند اما طبق ظرفیت دانشگاه‌ها قرار بر این است که حدود دو هزار و دویست نفر جذب دانشگاه‌ها بشوند.

معاون مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تصریح کرد: با متقاضیان مصاحبه‌هایی صورت خواهد گرفت و پس از تایید و بررسی نهایی پرونده آنها به مرکز جذب وزارتخانه ارسال خواهد شد.

دکتر ضرغام افزود: پس از آن که تصمیم‌گیری نهایی از طریق مرکز جذب وزارتخانه انجام شد نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می‌گردد.

معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: تعدادی از دانشگاه‌ها مصاحبه با متقاضیان و داوطلبان را انجام داده‌اند، همچنین برخی از دانشگاه‌ها در حال مصاحبه هستند که بعد از انجام این کار جذب متقاضیان و داوطلبان در مهرماه یا بهمن‌ماه سال تحصیلی آینده (شروع ترم) صورت خواهد گرفت.

ضرغام اعلام کرد: سامانه جدید مرکز جذب وزارتخانه هفته آینده رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.