سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

محموله 4 كيلوگرمی ترياک به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: متهمی كه در قالب مسافر قصد داشت مقدار چهار كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را به شهرستان طارم منتقل و توزيع كند، دستگير شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ سرهنگ "فريدون اجاقلو" گفت: در پي گزارش واصله مبني بر اين كه يكي از قاچاقچيان مواد مخدر با انتفال مواد مخدر به صورت عمده به شهرستان طارم مواد مخدر را توسط عوامل خود توزيع مي كند، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: بلافاصله پس از اطلاع از اين خبر ماموران با انجام كار اطلاعاتي موفق شدند اين متهم 43 ساله را به نام "ع - ح" شناسايي و تحت نظر قرار دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان طارم با بيان اين كه اين متهم قصد داشت در پوشش مسافر مواد مخدر را به شهرستان طارم منتقل كند، عنوان کرد: متهم حين انتقال چهار كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك با يك دستگاه پرايد دستگير شد.

وي گفت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته اعتراف كرد مواد مخدر را از شهرستان كرج تهيه کرده و قصد داشت به شهرستان طارم منتقل كند.

اجاقلو با اشاره به نقش خانواده ها در پيشگيري از مواد مخدر عنوان کرد: خانواده مهم ترين و اساسي ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي كند.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: محموله ، تریاک ، مقصد ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.