سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی نکونام همچنان ادامه دارد

در حالیکه سخنگوی باشگاه سایپا از قرارداد جواد نکونام با این تیم خبر داده بود اما این بازیکن هنوز در تمرینات سایپا حضور پیدا نکرده است.

فرید بقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیوستن  جواد نکونام به تیم فوتبال سایپا بیان کرد: از قرارداد نکونام با باشگاه اطلاعی ندارم و این بازیکن هنوز به اردوی تیم در اردبیل ملحق نشده است و به دلیل شخصی هنوز امکان بیان چرایی این مساله وجود ندارد و به محض قطعی شدن دلیل آن حتما رسانه ای خواهد شد.
 
وی همچنین درباره حضور حامد لک در سایپا گفت: مذاکراتی با این دروازه بان صورت گرفته است اما ظاهرا با باشگاه به توافق نرسیده و حضورش در تیم فوتبال سایپا برای فصل بعد منتفی است.
 
مدیر رسانه ای تیم فوتبال سایپا درباره اردوی تدارکاتی اردبیل گفت: تمرینات خوبی را در سرعین انجام می دهیم و به جز دو ملی پوش سایپا که در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.
 
مدیر رسانه‌ای سایپا در خصوص بازی های این تیم در اردوی سرعین عنوان داشت: روز گذشته با تیم فوتبال منتخب اردبیل بازی کردیم که توانستیم شش بر صفر این تیم را شکست دهیم و در ادامه اردو مقابل تیم منتخب اردبیل، سرعین قرار خواهیم گرفت.
 
بقایی در پایان در خصوص ادامه تمرینات سایپا تا شروع لیگ برتر گفت: روز پنج شنبه به تهران باز می‌گردیم و پس از تعطیلات عید فطر،تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر ادامه خواهیم داد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نکونام ، سایپا ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.