سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

فرهنگ استقامت و تلاش برای دفاع از حقوق هسته‌ای جواب داد

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بدست آوردن پیروزی در مذاکرات این مفهوم را به ما نشان داده که فرهنگ استقامت و تلاش برای دفاع از حقوق هسته‌ای جواب داد، درواقع یک نوع خط مشی در انقلاب وجود داشت که هرچه مقابل زیاده‌خواهی های دشمن بیشتر مقاومت کردیم موفق‌تر شدیم.

"لطف الله فروزنده" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اظهار داشت: به نتیجه‌رسیدن مذاکرات هسته‌ای مسئله‌ای است که نظام جمهوی اسلامی در اثر استقامت مردم و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاشهای تیم مذاکره کننده بدست آورد.

وی ادامه داد: بدست آوردن پیروزی در مذاکرات این مفهوم را به ما نشان داده که فرهنگ استقامت و تلاش برای دفاع از حقوق هسته‌ای جواب داد، درواقع یک نوع خط مشی در انقلاب وجود داشت که هرچه مقابل زیاده‌خواهی های دشمن بیشتر مقاومت کردیم موفق‌تر شدیم.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: مفاد قرارداد باید بررسی شود تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود ولی هنوز نمی‌توان در رابطه با این توافقنامه صحبت کرد.

فروزنده اظهار کرد: بنابراین این توافقنامه باید به تصویب مجلس و شورای امنیت ملی برسد و اگر ابهاماتی دارد حل شود.

وی گفت: باید مراحل قانونی این توافقنامه طی شود و نکته مهم این است که در اجرای این توافقنامه طرف مقابل در عهد و پیمانشان وفادار باشد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: لذا ما باید دشمن را رصد کنیم و مطالبه عمومی‌مان این باشد که دشمن و استکبار جهانی باید به تعهداتشان عمل کنند چرا که این حرکت سبب انسجام ملی ما می‌شود و نباید سوءاستفاده‌ای از این جریان برای احزاب و سیاسیون باشد.

فروزنده افزود: به دلیل وجود فضای یکدست و وحدت ملی و انسجام در کشور چنین نتیجه‌ای در مذاکرات به دست آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.