سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منادی‌سپیدان در نطق میان‌دستور؛

ضرورت حرکت قدرتمند چرخه علمی کشور در پس تحریم‌ها

یک نماینده مجلس گفت: امروز پس از سالها که عده‌ای ادعا می‌کردند که محور شرارت ایران است، امروز بدانند محور شرارت رژیم صهیونیستی و حامیانش است.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منادی‌سپیدان نماینده مردم ‌آذربایجان شرقی در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 تیرماه) در نطق میان‌دستور خود، با اشاره به پیروزی گفتمان نظام مترقی ولایت‌فقیه بر نظامات کاپیتالیستی، سوسیالیستی، فاشیستی و صهیونیستی (1+5) اظهار داشت: این پیروزی در مذاکرات نصیب ملت ایران شد و ملت‌های آزاده جهان را که همواره در مقابله با استکبار ایستادگی می‌کنند، شاد کرد و ما به شکرانه این پیروزی سجده شکر بجای می‌آوریم.

وی ادامه داد: روزی که 6 قدرت جهان در یک طرف میز مذاکره و ایران مقتدر در طرف دیگر میز قرار گرفت، رژیم صهیونیستی و بدخواهان ایران حساب دستشان آمد که کشورمان یک‌تنه حریف آنان است.

منادی‌سپیدان تصریح کرد: امروز ما با دین و ایمان، رهبری هوشمند، ملت متحد و دانشمندان نخبه و متعهد در برابر همه دنیای آنان پیروز شدیم و اگر نتانیاهو این توافق را سیاه و روزش را روز سیاه بداند حق دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: امروز پس از سالها مشخص شد که محور شرارت ایران نیست، بلکه رژیم صهیونیستی و حامیان اوست، اگر امروز جان کری در واکنش به سخنان نتانیاهو با شهامت به او بگوید لفاظی نکن و توافق را نظاره کن، این نتیجه ایستادگی ماست.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: ما علاوه بر اینکه بر آزادگان جهان آموختیم که اسرائیل نامشروع اشغالگر و کودک‌کش باید از بین برود و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، حتی در درون جبهه خود که از رژیم صهیونیستی حساب می‌برد، امروز این پیام به آنان رسید و آنها با اسرائیل با ادبیات "خفه‌شو اسرائیل" صحبت می‌کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: امروز با تمام قدرت باید به پیش برویم و در ادامه با قدرت در پس تحریم‌ها حرکت کنیم و باید به این مسئله توجه کنیم که دانش در این مذاکره ما را یاری کرد، بنابراین چرخه علم کشور باید رونق گرفته و بر شتاب علمی افزوده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید طرحی در مجلس به تصویب برسد که جلوی واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شود را گرفت، اظهار داشت: اگر جلوی واردات این کالاها گرفته شود، تولید در کشور رونق می‌گیرد، در غیر این صورت اقتصادمان به بیماری هلندی مبتلا می‌شود و با گسترش تولید، تحریم‌ها باید شکسته شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران ایستادگی خود را با شادی و شور و شعفی که در شب گذشته به نمایش گذاشت، تصریح کرد: امروز همه دنیا غنی‌سازی ما را به رسمیت شناخته و بر این امر قائل شده که تحقیق، توسعه آب سنگین اراک و فردو در سر جای خود است و این حاصل زحمات دانشمندان هسته‌ای، هدایت‌های رهبر فرزانه و شجاع‌مان است.

منادی‌سپیدان اضافه کرد: از همه دولت‌های قبلی تشکر می‌کنم که در ایستادگی و دانش‌افزایی بومی هسته‌ای تلاش کردند و نام تیم مذاکره کننده در تاریخ ایران به نیکی ثبت شد، همچنین از رئیس مجلس و نمایندگان که ریل‌گذار اصلی این توفیق بودند و زمینه را برای فعالیت تیم هسته‌ای فراهم کردند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه صادرات فرش ایران با تحریم مواجه شده، که در این راستا بازار فرش تبریز از رونق افتاده و در سایه این توافق امیدواریم که رونق بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، شرارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.