سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریف در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران:

توافق، برگ برنده‌ای در دست دولت است/ مجلس آینده تفکر اعتدالی را دنبال می‌کند

دبیر کانون همبستگی دانشجویان فارغ‌التحصیل با بیان اینکه توافق، برگ برنده‌ای در دست دولت است، گفت: ما از مقوله توافق باید به عنوان یک عامل وحدت بخش در جامعه استفاده کنیم و در سایه تفاهم به وجود آمده برای پیشرفت و تامین منافع ملی کشورمان گام برداریم.

"احمد شریف" دبیر کانون همبستگی دانشجویان فارغ‌التحصیل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات ایران و 1+5 در وین اظهار داشت: تیم هسته‌ای کشورمان در طول 23 ماه مذاکرات فشرده توانستند پرونده‌ای را که اکثر مردم ایران و سیاسیون آنرا لاینحل می‌دانستند، به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این توافق به جایی رسید که تحریم‌های ظالمانه‌ای که دولت آمریکا علیه ملت ایران اعمال کرده بود، مرتفع شد.

دبیر کانون همبستگی دانشجویان فارغ‌التحصیل با بیان اینکه اگر پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری و قوای سه‌گانه از تیم هسته‌ای کشورمان نبود این پیروزی محقق نمی‌شد، افزود: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای، پیروزی بزرگی برای دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران است.

شریف گفت: ما باید از مقوله توافق به عنوان یک عامل وحدت بخش در جامعه و برای پیشرفت  و تامین منافع ملی کشورمان استفاده کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: درواقع دولت یازدهم با به نتیجه رساندن مذاکرات هسته ای به یکی از وعده‌هایش عمل کرد و انشالله وعده‌های دیگرش نیز تحقق یابد.

دبیر کانون همبستگی دانشجویان فارغ‌التحصیل ادامه داد: مجلس آینده نیز تحت تاثیر این مسئله قرار خواهد گرفت و این پیروزی ، برگ برنده‌ای دست دولت است و طبعا طرفداران تفکر اعتدال می‌توانند از این مقوله استفاده کنند.

شریف با بیان اینکه مجلس آینده تفکر اعتدالی را دنبال خواهد کرد، گفت: امیدوارم مجلس آینده بیشتر از الان در راستای تامین منافع ملی تلاش کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شریف ، توافق ، دولت ، مجلس ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.