سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اسامی اعضای کاروان قاریان اعزامی به حج 94 اعلام شد

میرزاجانی گفت: پس از برگزاری آزمون انتخاب قاریان جهت اعزام به حج از میان 120 شرکت کننده، اعضای کاروان اعزامی به حج 94 انتخاب شدند.

محمد تقی میرزاجانی، مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در گفتگو با حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از برگزاری آزمون انتخاب قاریان جهت اعزام به حج در تاریخ 19 تا 22 خرداد 94 و داوری 120 شرکت کننده، اعضای این کاروان انتخاب شدند. 

وی افزود: این کاروان همانند سال گذشته از بیست نفر شامل قاریان بین المللی، قاریان جوان، یک حافظ بین المللی و یک گروه تواشیح تشکیل می شود که هفت نفر از قاریان از طریق آزمون انتخاب شده‌اند. 

مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم گفت: پنج نفر از این کاروان شامل حجت‌الاسلام محمد‌مهدی رجبی و محسن حاجی‌حسنی کارگر، محمد‌جواد کاشفی، حمید شاکر‌نژاد و مختار دهقان از استان خراسان رضوی برای اعزام انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: مسعود سیاح‌گرجی، مرتضی یادگاری، هادی ایزد‌پناهی و حسین رستمی هم چهار نفری هستند که از استان تهران در کاروان قاریان اعزامی حج 94 حضور دارند.

میرزاجانی در خصوص افراد اعضامی از سایر استان‌ها گفت: ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان، حسن دانش از یزد، محمد‌رضا تقانی از البرز، مهدی علی‌بابایی از اصفهان و مجید نوری از زنجان سایر اعضا کاروان قاریان اعزامی حج 94 هستند.

وی با بیان اینکه « سرپرست کاروان اعزامی به عهده صالح اطهری‌فرد از استان  البرز است» افزود: چهار نفر هم از استان خوزستان در غالب گروه تواشیح باقر‌العلوم(ع) این کاروان را همراهی می کنند.
  
مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در پایان خاطر نشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان یک دوره توجیهی دو روزه برای این کاروان برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/

برچسب ها: قاریان ، آزمون ، حج ، تواشیح ، کاروان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.