سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

منتخب الاثر جامع ترین کتاب در زمینه مهدویت

مدرس برجسته حوزه علمیه قم گفت: منتخب الاثر از آثار ارزشمند آیت الله صافی گلپایگانی است که دار زمینه مهدویت تایید شده و جامع ترین کتاب در این زمینه محسوب می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت‌الله سیدمحمدصادق فقیه‌سبزواری جمع آوري احاديث و روايات گوناگون را در زمينه اثبات مهدويت در کتاب ارزشمند منتخب الاثر را مورد اشاره قرار داد و گفت: منتخب الاثر بهترين و جامع ترين کتابي است که به روايات مربوط به امام زمان ‌‌(عج) مي‌پردازد.

 مدرس خارج فقه و اصول حوزه علميه قم، با بيان اين که جمع آوري هزار و 200 حديث و روايت با اسناد محکم براي اثبات مهدويت کار قابل تاملي است، گفت: آيت الله صافي گلپايگاني از دوران جواني با معرفتي خاص نسبت به حضرت ولي عصر (عج) در اين عرصه قدم گذاشته است.

وی.با اشاره به قدمت تالیف کتاب منتخب‌الاثر آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: این فقیه برجسته از دوران جوانی با دستور آیت‌الله بروجردی نسبت به تحقیقات و تالیفات در زمینه مهدویت اهتمام داشت که نتیجه آن تالیف کتاب ارزشمند منتخب‌الاثر است.

 فقیه‌سبزواری در بخش دیگری با اشاره به ترجمه این کتاب ارزشمند به زبان فارسی تصریح کرد: ترجمه این اثر ارزشمند موجب شده است که مخاطبان فارسی زبان نیز بتوانند از این کتاب بهره ببرند.

 مدرس حوزه علميه قم با اشاره به ضرورت گسترش معارف مهدوي در جامعه کنوني گفت: با توجه به اين که از دير باز منبر يک رسانه زنده تلقي مي شود، شايسته است مبلغان و وعاظ از اين کتاب در بيان معارف مهدوي هنگام سخنراني بهره ببرند.



انتهای پیام/ ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.