سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاري: از حالا به دربی فکر می کنم/ استقلال سال خوبی خواهد داشت

هافبک استقلال از حالا به فکر شهرآورد تهران و رویایی با پرسپولیسی‌هاست و معتقد است آبی‌پوشان می‌توانند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند.

جابر انصاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه اردوي خوبي در کردان داریم و صبح و بعدازظهر تمرين مي‌کنيم. به نظرم اين اردو کمک زيادي به روند آماده‌سازي تيم خواهد کرد.اميدوارم اين فصل بتوانم سال خوبي را براي استقلال رقم بزنيم.
 
وی ادامه داد: حسم مي‌گويد استقلال سال خوبي را پشت سر خواهد گذاشت و همان تيمي خواهيم شد که هواداران انتظار دارند. می‌دانیم هواداران انتظارات زیادی از ما دارند و سعی می کنیم همه آنها را برآورده کنیم ولی قبول کنید کار سختی است.
 
هافبک استقلال افزود: هر بازيکني دوست دارد پيراهن تيم بزرگي مثل استقلال را بر تن کند. حالا که به اين تيم آمده‌ام براي خود هدف گذاري کرده‌ام و بايد به اهدافي که دارم برسم.
 
انصاری در ادامه گفت: باید گام ها را آهسته برداریم و از حالا اهداف خود را ترسیم کنیم. زود است که بخواهیم به تک تک بازی ها فکر کنیم ولی قطعاً به دربی فکر می کنم و می دانم شهرآورد تهران در اوج هیجان برگزار می‌شود و از جذابيت‌هاي خاصي برخوردار است. امیدوارم حالا که به استقلال آمدم مهره تاثیر گذاری برای این تیم باشم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.