سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حذف یارانه پردرآمدها بی سر و صدا در حال انجام است/ اختلال در اصل درآمد و باز توزیع

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در اصل درآمد و باز توزیع آن اختلالاتی وجود دارد اما در عزم دولت برای پرداخت یارانه اختلالی نیست.

ابوذر ندیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصاد کلان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دولت در دریافت منابع برای پرداخت یارانه نقدی دچار مشکل است و این مسئله موجب تاخیر در زمان واریز یارانه‌ها می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به دلیل عدم تحقق کامل منابع، سال گذشته درآمد حاصله 20 هزار میلیارد تومان کمتر از پیش بینی ها بود.

وی با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش حامل‌ها کمک چندانی به دولت نمی کند، گفت: در اصل درآمد و بازتوزیع آن اختلالاتی وجود دارد اما در عزم دولت برای پرداخت یارانه اختلالی نیست.

ندیمی در خصوص حذف یارانه ثروتمندان تصریح کرد: در آخرین گفتگو با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد اقدامات در این راستا به خوبی پیش رفته و عملیات بدون سروصدا در حال انجام است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در اقدام با موانعی همچون اجرای فرد به فرد مواجه هستند، گفت: زمانی که اقدامات به طور کامل انجام شد در زمان مشخصی میزان حذف‌شدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۸:۲۷ ۳۱ تير ۱۳۹۴
خانواده 6نفره هستیم خودم اقامه خارج دارم وشغلم ملوانی است ولی ملاک بولداری نیست روستا زندگی میکنیم و بایک بررسی کوچک میتوان معلومات سرمایه یک شخص را تشخیص داد لازم به ذکر است خانواده درایران زندگی میکنند ومستحق یارانه هستند هروقت حقوقم بالای 2ملیون رسید خودم انصراف میدهم ماشینی که بنام شخص هست ملاک مالکیت نیست
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
بهتر بود بجای ثروتمندان طبقه کارمند و متوسط را حذف نمی کردید تا در کنار فشار به این طبقه موجب دلسردی آنها را فراهم سازید سپاسگزارم
مجید
۲۱:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
من یک کارمند غیر ثروتمندم و تدبیر دولت یقه خانواده 5 نفره منو گرفت و یارانه را قطع کردند. و نمی دانم دولت محترم از کجا تشخیص داده که من ثزوتمندم. و با آنکه حدودا یک ماه است که در سایت مربوط اعتراض کردم تا حال جوابی داده نشده است و مرا به شکیبایی دعوت می کنند.
فرهنگی بخت برگشته
۲۰:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
آخراین چه تدبیری است؟!باکدام ابزارراستی آزمایی بارانه مارادوماه است که حذف نمودید؟ مگرخودتان این قانون راتصویب نکردید که این پرداخت صرفا"برای حاملهای انرژی است........حق وعدالت همیشه درکتابها نوشته میشوند...
فرهاد
۲۰:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
با آزاد شدن پولهای بلوکه شده نه تنها نباید کسی حذف بشه بلکه یارانه باید افزایش پیدا کند و نرخ تورم این چند سال روش اعمال بشه چون از سال اول ثابت است...
غلام
۲۰:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
آره حذف ثروت مندان خوبه مثل من که 1.5 میلیون حقوق می گیریم یک میلیون قسط بانک میدم دختر دانشجو ودم بخت هم دارم
امید
۱۹:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
کاملا مشخصه!!!!!!!!!!برعکس شده کم درامدها حذف شدن تا پردرامدها.
خیلی قشنگ تشخیص دادین ماشالا خخخخخخ