سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام انصاری مطرح کرد:

افتخار نظامیان ما شاگردی مکتب قرآن است

ییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت:افتخار نظامیان ما این است که شاگردان مکتب قرآن هستند و دفاع خود را بر مبنای تعالیم قرآنی طرح‌ ریزی می‌کنند.

به گزارش حوزه دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگان جوان؛محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی و حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) اراک برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام انصاری گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف همه بخش‌ها و نهاد‌ها در کشور فعالیت‌های قرآنی است و ارتش هم از این مهم مستثنی نیست چرا که اعتقاد ما این است که قرآن کتاب زندگی و هدایت انسا‌ن‌ها است و هر چه را که بخواهیم انجام دهیم باید در سایه تعالیم قرآنی باشد و نظامیان ما که وظیفه خطیر دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عهده دارند باید بیش از دیگران به قرآن و مفاهیم آن توجه کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: افتخار نظامیان ما این است که شاگردان مکتب قرآن هستند و دفاع خود را بر مبنای تعالیم قرآنی طرح‌ ریزی می‌کنند از همین رو  محافل انس با قرآن و نیز مسابقات و جلسات از این دست می‌تواند در بالا بردن معلومات قرآنی نقش داشته باشد و باید بیشترین سعی و تلاش را داشته باشیم تا فضای قرآنی در بین کارکنان گسترش یابد.

در این مراسم قاری بین المللی آقای مجید جیریایی و قاری برتر قرارگاه پدافند هوایی آقای حمید رضا بزرگمهر به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و در ادامه گروه تواشیح یاسین نغمه‌های قرآنی را برای حضار اجرا نمودند و هنرآموزان مرکز آموزش درجه داری اراک هم به اجرای برنامه حفظ موضوعی قرآن پرداخت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.