سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان رانندگان در گرو دزدان گاردریل‌های جنوب شهر

سرقت گارد ریل حاشیه کانال‌های آب جنوب شهر در تاریکی شب، باعث شده تا ایمنی این کانال‌ها از بین رفته و جان رانندگان به خطر بیافتد.

مجتبی حسینعلی بیگی رئیس اداره مسیل‌ها و قنوات شهرداری منطقه 20 در گفت‌و‌گو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ، با اینکه ایمن سازی حاشیه کانال‌ها یکی از اقدامات حساس و پر اهمیت این اداره است اظهار کرد: به دلیل اینکه کانال‌ها و نهرهای منتهی به منطقه 20 در حاشیه ‌ جاده‌های پر تردد قرار دارند ایمن سازی حاشیه ‌آنها همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: ایمن سازی کانال‌ها با گاردریل و میله‌های فلزی باعث می‌شود تا از سقوط خودروها و افراد به این کانال‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به ایمن سازی تمام حاشیه‌ کانال‌ها برخی از کانال‌ها نیاز به باز سازی و نصب مجدد حصار دارند، افزود: حصارها توسط دزدان به سرقت رفته و به مال خران فروخته شده است.

وی ادامه داد: سرقت‌ها به طور عمده از کانال سرخه حصار وفیروز آباد صورت می‌گیرد، چراکه این کانال‌ها در زمین باز و خارج از محدوده شهری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سرقت‌ها در طول شب صورت می‌گیرد، گفت: سارقان در هنگام تاریکی شب و به دلیل عدم نظارت مسئولان شهری و انتظامی با استفاده از ابزارهای برش و حتی کمان اره که یکی از ساده و ارزان‌ترین ابزارهای برش است اقدام به سرقت حصارها می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که حصارها با جرثقیل روی پایه ستون و با استفاده از دستگاه جوش انجام می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.