سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاصه اخبار داعش/

ایجاد گروه‌های مردمی برای آزادی برده‌های جنسی داعش/ «جان رمبو» این بار با داعش می‌جنگد!

تروریست‌های داعش زنان و دختران ربوده شده را در بازار برده‌فروشان جنسی در معرض فروش قرار می‌دهند و آنها را مجبور به ازدواج اجباری با تروریستها می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» است.

ایجاد گروه‌های مردمی برای آزادی برده‌های جنسی داعش

تروریستهای داعش زنان و دختران ربوده شده را در بازار برده‌فروشان جنسی در معرض فروش قرار می‌دهند و آنها را مجبور به ازدواج اجباری با تروریستها می‌کنند. به تازگی گروهی از مبارزان مردمی، شبکه‌ای مخفی تشکیل داده‌اند و با به خطر انداختن جان خود تلاش می‌کنند این زنان و دختران را از دست داعش رهایی دهند.

 هلاکت دو سرکرده داعش در شمال شرق سوریه
 
در حمله جنگنده‌های ائتلاف بین المللی به شمال شرق سوریه، دو سرکرده سابق داعش در استان‌های دیرالزور و حسکه سوریه به هلاکت رسیدند.

 جان رمبو این بار با داعش می جنگد!

بازیگر معروف هالیوودی این بار با گروه تروریستی داعش می جنگد.

داعش 41 نفر از عناصر خود را در موصل اعدام کرد

مسؤولی در حزب دموکرات کردستان در شمال عراق تاکید کرد که داعش به تازگی 41 نفر از عناصر خود را به اتهام فرار از جنگ اعدام کرده است.







انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، جنایات ، هلاکت ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۲:۳۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
حالا حرف امام درست از آب درآمد که فرمود اسرائیل غده سرطانی است وباید از بین برود .؟ازبین بردن اسرائیل مانند از بین بردن یک غده سرطانی ولازمه درمان بیماری است.