سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نصب بیش از 331 هزار علمک گاز در آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه 112 جایگاه سی.ان.جی توسط شرکت گاز استان تغذیه می‌شوند، گفت: تاکنون بیش از 7هزار و 900 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان آذربایجان غربی اجرا و 331 هزار و 440 علمک نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ منصور صادقیان اظهار کرد: گازرسانی به 213 روستا و یک شهر (مرگن) در استان آذربایجان غربی در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی بااشاره به جمعیت برخوردار از نعمت گاز طبیعی، افزود: 98 درصد جمعیت شهری و 36 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی گازرسانی در استان، خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو شهر سرو و سیلوانا در مرحله اجرای خط انتقال بوده و دو شهر آواجیق و میرآباد در مرحله طراحی و سه شهر زرآباد، قطور و خلیفان در دست مطالعه است.

وی ادامه داد: در سال 93، 4 هزار و 825 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در آذربایجان غربی مصرف شده است که قریب به 59 درصد آن سهم بخش خانگی و تجاری، 14 درصد سهم صنایع و 27 درصد نیز سهم بخش نیروگاهی است.

وی  در پایان افزود: در حال حاضر 631 هزار و 682 خانوار مشترک شهری و 97 هزار و 12 خانوار مشترک روستایی در آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.