سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت روابط عمومی ارتش به مناسبت در گذشت امیر سرتیپ دوم حاتمی؛

درگذشت امیر سرتیپ دوم "حسین حاتمی" ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای نیروهای مسلح است

درگذشت مجاهد عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت، امیر سرتیپ دوم "حسین حاتمی" که سالها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهیدش را به امید وصال تحمل کرده بود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان دانشگاه افسری امام علی (ع) است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال درگذشت امیر سرتیپ دوم "حسین حاتمی"، فرمانده سابق دانشگاه افسری امام علی (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بار دیگر مردی الهی از تبار عاشورائیان که سال‌ها با تحمل درد و رنج جانبازی، آئینه ای تمام قد از ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشته بود، اجر مجاهدت خویش را دریافت نمود و روح پاکش در جوار ارواح شهدای والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوا گزید و از روزی الهی بهره‌مند گردید.

درگذشت مجاهد عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت، امیر سرتیپ دوم "حسین حاتمی" که سالها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهیدش را به امید وصال تحمل کرده بود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان دانشگاه افسری امام علی (ع)  است.

بدون شک حیات عزتمندانه این جانباز شریف، مملو از فداکاری، استقامت، گذشت، ایثار و جانفشانی در استمرار ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و اگرچه وجود آن گرانقدر، با لبیک به ندای حق، به خیل عظیم شهدای والامقام پیوست، اما ثمره تلاش و مجاهدت آن مرد الهی  درعرصه‌های دفاع مقدس و جهاد فی سبیل الله و همچنین جهاد علمی در کنار تحمل سال‌ها رنج و درد زخم های دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است که در پرونده آن جانباز دلاور می درخشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن امیر بزرگوار اسلام و عرض تسلیت به خاندان محترم ایشان، برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نماید و امیدوار است خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و او را بر خوان گسترده اولیاءالله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین (علیهم السلام) میهمان گرداند.

روحش شاد و یادش گرامی باد.


شایان ذکر است امیر سرتیپ دوم "حسین حاتمی"، فرمانده سابق دانشگاه افسری امام علی(ع) و از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، به عنوان یکی از  فرماندهان یگان‌های توپخانه لشکر 92 زرهی خوزستان در عملیات های جنگ تحمیلی حضور داشت.

فرماندهی دانشگاه افسری امام علی (ع) به مدت چهار سال از جمله آخرین مشاغل این امیر سرافراز ارتش اسلام بود.

امیر سرتیپ دوم حاتمی بر اثر بیماری و جراحات باقی مانده از جنگ تحمیلی دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
سلام .این امیربزرگوارنزدیک ۳سال هم فرمانده گروه۲۲توپخانه شهرضابودنندوازشهرضابه دانشگاه افسری امام علی منتقل گردیدنند.روحشان شااااد
مع
۱۴:۴۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
روحش سرافراز وازادباد
سجاد
۱۴:۴۱ ۲۹ تير ۱۳۹۴
من ایشون رو از نیزدیک میشناختم
واقعا ادم بزرگی بودن
روحشون شاد
رضا
۰۳:۳۹ ۲۵ تير ۱۳۹۴
این ضایعه بزرگ را به خانواده بزرگ ارتتش و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند منان برایشان صبر جمیل و جزیل خواهانم .روحش شاد.
شهروند
۱۰:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
روحش شادو یادش همیشه جاوید
شهروند
۱۰:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
روحش شادو یادش همیشه جاوید