سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


مدیرکل مستعفی نهاد ریاست جمهوری گفت: گرایش ما به صورتی است که روی مشکلات مردم تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه دهیم پس طبیعتا بهترین توان، قدرت، تریبون و صدا، صدای مردم است که اسمش را خانه ملت گذاشته‌اند.


سخنگوی وزارت کشور گفت: هرگونه برگزاری تجمع بدون مجوز مشمول مقررات قانونی مبنی بر برگزاری تجمع غیرقانونی خواهد شد و ما آن را غیرمجاز می‌دانیم.


معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حق الناس بودن رای مردم گفت: تکلیف ما در برگزاری انتخابات حراست از آرای مردم است.


استاندار تهران با اشاره به بی‌سابقه بودن مذاکره یک کشور با پنج قدرت جهانی در یک دوره زمانی طولانی گفت: تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.



با تصویب هیئت وزیران، مبلغ هفتصد و سی و سه میلیارد و نهصد و سی میلیون ریال برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه و تکمیل طرح های پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی در اختیار استانداری چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد.



با تصویب هیئت وزیران، مبلغ پانصد و بیست و یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل در اختیار استانداری گیلان قرار می گیرد.


با تصویب هیئت وزیران، مبلغ یکصد و نود و پنج میلیارد و ششصد و سه میلیون ریال برای بازسازی تأُسیسات زیربنایی خسارت‌دیده از سیل و طوفان و تأمین سود و کارمزد تسهیلات پرداخت شده به گلخانه‌داران خسارت‏دیده ناشی از خشکسالی، طوفان و ریزگردها در اختیار استانداری سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرد.



معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد:‌حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از پایان مذاکرات جاری در وین به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.