سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط صعود تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی + عکس

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور در گروه مرگ رقابتهای جهانی هنوز شانس صعود از گروه را دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته  و  در ادامه  رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 پرتغال، تیم‌های گروه C  ( با حضور تیم‌های قدرتمند ایران، اسپانیا، برزیل و مکزیک گروه مرگ لقب گرفته است) بازی دوم خود را برگزار کردند.
 
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در دیدار اول خود موفق شده بود تیم اسپانیا نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی فوتبال ساحلی  را شکست دهد، در دیدار دوم خود به مصاف برزیل، پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی جهان رفت و در حالی که به گفته فیفا با ارائه یک بازی شجاعانه3-1  از حریف نامدار خود پیش افتاده بود نهایتا تن به شکست خفیف 3-4  داد.
 
برزیل که در دیدار اول خود 5-1مکزیک را شکست  داده بود با پیروزی برابر ایران 6 امتیازی شد و در صدر گروه C قرار گرفت.
 
در دیدار دیگر این گروه اسپانیا و مکزیک رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان اسپانیا موفق شد 3-1 مکزیک را شکست دهد و اکنون با توجه به نتایج روز گذشته، برزیل با 6امتیاز صدرنشین گروه ‌C است و تیم‌های ملی کشورمان و اسپانیا هر یک 3 امتیازی هستند.
 
با وجود آن که تفاضل گل اسپانیا1+ و تفاضل گل ایران صفر است، به دلیل پیروزی ایران بر اسپانیا در دیدار  رو در رو، تیم ملی کشورمان در رده دوم و اسپانیا  در  رده سوم گروه Cجای گرفته است مکزیک هم بدون کسب امتیاز در قعر این گروه جا خوش کرده است.
 
با این تفاسیر، دیدار سوم تیم‌های حاضر در گروه C از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با توجه به شرایط موجود حتی تیم بدون امتیاز مکزیک هم شانس صعود دارد و دیدارهای سوم  این گروه روز سه شنبه برگزار خواهد شد که ابتدا ایران و مکزیک  از ساعت 16:30 دقیقه  به وقت تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند و سپس از ساعت 21 دو تیم  اسپانیا و برزیل با هم مسابقه می‌دهند.


 
**شرایط صعود تیم ملی کشورمان
 
با توجه به برنامه مسابقات و با توجه به این که  تیم ملی کشورمان در دیدار آخر خود مکزیک را در پیش‌رو دارد و اسپانیا باید به مصاف برزیل برود، به نظر می‌رسد راه تیم ملی کشورمان برای صعود هموارتر از نایب قهرمان سال 2013 جهان است.
 
در ساده ترین حالت اگر تیم ملی  کشورمان بتواند مکزیک را شکست دهد "با هر نتیجه‌ای" و اسپانیا نتواند بر برزیل غلبه کند تیم ملی کشورمان به همراه  برزیل به جمع 8تیم پایانی راه می‌یابد.
 
اما اگر اسپانیا موفق شود برزیل را شکست دهد و تیم ملی کشورمان نتواند از پس  مکزیک برآید برزیل و اسپانیا راهی  دور بعد می‌شوند.
 
در یک حالت نادر هم مکزیک می‌تواند شانس صعود پیدا کند، این تیم باید تیم ملی کشورمان را با اختلاف گل بالا شکست دهد و امیدوار باشد اسپانیا هم در برابر برزیل شکست بدی را متحمل شود.
 
البته با نگاهی به جدول این گروه حالت‌های دیگری نیز می‌تواند مطرح شود که به دلیل جلوگیری از پیچیدگی گزارش از اشاره به آن خودداری کرده و ارزیابی آن را به خوانندگان واگذار می‌کنیم.
 
انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.