سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری جویباری:

بازیکنان خارجی مد نظر مظلومی امروز مورد بررسی قرار می گیرند

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز به طور حتم بازیکنان خارجی مد نظر سرمربی تیم برای فصل آتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا هر چه سریعتر وضعیت جذب این بازیکنان هم مشخص شود.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه امروز نقل و انتقالات باشگاه اظهار داشت: به طور کلی قرار است جلسه ای با حضور مظلومی، پورحیدری و امیری در خصوص رسیدگی به وضعیت بازیکنان خارجی مد نظر تیم داشته باشیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: در صدد هستیم تا وضعیت دو، سه بازیکن خارجی مد نظر مظلومی برای فصل آتی را مورد بررسی قرار بدهیم تا در صورت تایید هر چه سریعتر تصمیم گیری های لازم انجام شود و برای تیم جذب نماییم.
 
جویباری در خصوص جلسه روز گذشته با مدیر برنامه‌های برونو سزار عنوان کرد: روز گذشته جلسه ای را با مدیر برنامه های سزار برگزار کردیم و ما از لحاظ مالی صحبت های لازم را ارائه داده ایم و منتظر جواب نهایی از سوی آنها هستیم.
 
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حامی مالی باشگاه تصریح کرد: وضعیت حامی مالی باشگاه نهایی شده و سبک دست به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال است.
 
وی در خاتمه عنوان کرد:به طور حتم در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر شرکت خواهم کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جویباری ، مظلومی ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.