سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

همکاری ایران با آژانس بر سر PMD به نفع کشور نیست/ آژانس از اعتماد ایران در گذشته سوء استفاده کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است همکاری ایران با آژانس بر سر موضوع PMD به نفع کشور نخواهد بود.

سید باقر حسینی نماینده مردم زابل و زهک در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مباحث مربوط به همکاری آژانس و ایران بر سر موضوع PMD گفت: پذیرش PMD به هیچ وجه به نفع کشور نخواهد بود.

وی افزود: آژانس با اقدامات خود همواره می‌کوشد ایران را مرحله به مرحله به سوی اهداف خود حرکت دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمانو ابزار دست غرب است متذکر شد: عملا به خوبی از زمانی که آمانو بر سر کار آمده، دیده‌ایم که این فرد تحت فرامین غرب حرکت می‌کند و در پرونده هسته‌ای ایران در کنار تأییدیه‌ها اما اگرهایی را بر سر پرونده هسته‌ای ایران مطرح می‌کند.

حسینی در ادامه تأکید کرد: آمانو در مذاکرات هسته‌ای بیشتر در جهت اهداف غرب حرکت می‌کند و دیدگاه‌هایش درباره ایران همواره در جلسات با صهیونیست‌ها به سرعت تغییر می‌یابد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد آمانو در صورت کسب اطلاعات در رابطه با موضوع PMD این اطلاعات را در جهت اهداف غرب بکار نبندد، تصریح کرد: متأسفانه با توجه به سوابق آژانس دادن هرگونه اطلاعات به این سازمان جز برای خبررسانی به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هدف دیگری را نمی‌جوید.


حسینی با بیان اینکه شهادت دانشمندان هسته‌ای ما از طریق اطلاعات آژانس به سرویس‌های جاسوسی اتفاق افتاد تأکید کرد: آژانس در گذشته از اعتماد ما در دادن اطلاعات سوء استفاده کرد و متأسفانه به جای رسیدن به اهداف درست به ابزار دست صهیونیست‌ها تبدیل شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک همکاری ایران با آژانس در مبحث PMD به هیچ وجه نتایج خوبی برای ایران نخواهد داشت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، حسینی ، مذاکرات ، آژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.