سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمان ریزش مو از طریق طب سوزنی

طب سوزنی بدون عارضه‌ترین درمان ریزش مو نسبت به PRP و دارو‌های شیمیایی است.

دکتر لادن دلداری عضو انجمن علمی طب سوزنی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اساس درمان طب سوزنی بررسی مشکلات درونی بدن است و این مشکلات پیش آمده بصورت ریزش مو خود را نشان می‌دهد، طب سوزنی این عدم هماهنگی در بدن را تنظیم می‌کند و پس از ریزش مو کم‌کم موجب رشد بهتر، ضخیم شدن و طبیعی‌شدن حالت مو می‌شود.

طب سوزنی هورمون‌های بدن را تنظیم می‌کند و بدون نیاز به دارو مقدار ریزش مو را کنترل می‌کند و بدون عارضه‌ترین درمان نسبت به PRP و درمان شیمیایی است، به گونه‌ای که درمان شیمیایی ریزش مو با استفاده از قرص‌های هورمونی،می‌تواند عوارضی در بدن ایجاد کند و در روش PRP نیز با توجه به دلیل ورود ماده PRP در سر و در جوار مولکول‌های سر یک مقدار ریزش مو را کنترل می‌کند ولی اگر درون بدن مشکلی وجود داشته باشد، مطمئنا موقتی است و بعد از مدتی دوباره ریزش مو بر‌می‌گردد.

دلداری تصریح کرد: طب سوزنی عوارضی نداشته و همیشه در جهت تعادل بدن حرکت می‌کند و فقط عوارض آن در صورت استفاده افراد غیر‌متخصص به این طب است و در ایران نیز آموزش این طب بصورت دانشگاهی وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه تاثیر طب سوزنی در مردان یا زنان چگونه است، اظهار داشت: در هر دو گروه انجام می‌شود ولی چون در مردان تا حدی به موروثی بودن بر‌می‌گردد یک مقدار سخت‌تر به نتیجه می‌رسد اما بطور کلی محدودیت ندارد. 



انتهای پیام/
برچسب ها: ریزش مو ، طب سوزمی ، رشد ، هورمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فردین شاهسواری
۰۹:۱۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
باسلام
برای توقف کامل ریزش مو هورمونی وموهای چرب ونازک برای آقایان چندجلسه درمان باطب سوزنی نیازاست!؟وآیا پس ازپایان جلسات دیگه نیازی به استفاده مجدد نیست!؟یا باید سالها ادامه داد