سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو:

ما قهرمان تحصیل کرده جوان نداریم

سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو گفت: تیم ما قهرمان تحصیل کرده جوان ندارد.

وحید رضایی سرمربی تیم جوانان واترپلو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از بیست و هشتم خرداد تیم را تحویل گرفتم و به همراه علی اکبر شیرجیان مربی تیم تاکنون نیز در اردو هستیم.

 قصد داریم چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم میدان جهانی، کارزار سختی است و باید با برنامه و تمرین وارد آن شد تیم‌های صربستان و استرالیا از قدرت‌های جهان هستند که در این رقابت‌ها شرکت دارند.
 
سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو ادامه داد: ما در تشکیل اردو در خرداد ماه مشکل داشتیم چون بازیکنان ما همگی دانش آموز هستند و متاسفانه آموزش و پرورش همکاری لازم را نداشت.
 
رضایی مشکل اصلی اردو را به جز مسائل مالی، عدم انگیزه بازیکنان می‌داند و می‌گوید هنگامی که از این افراد برای اردوی تیم ملی دعوت کردیم بعضی از آنان دعوت را رد کردند آنها ادعا می‌کردند که شغل ثابتی دارند و دیگر حاضر نیستند به تیم بیایند.
 
وی با طرح این پرسش که چرا جوانان انگیزه خود را برای حضور در تیم ملی از دست  داده‌اند؟ ادامه داد: در این مورد من فدراسیون،وزارت ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و خانواده‌ها را مقصر می دانم.
عدم توجه به ورزشکاران از سری وزارت ورزش، نداشتن اعزام به مسابقات برون مرزی از سوی فدراسیون، عدم همکاری آموزش و پرورش و کوتاهی و عدم حمایت بلند مدت خانواده‌ها از فرزندشان در عرصه ورزش باعث شده  است که جوان قهرمان تحصیل کرده نداشته باشیم.
 
سرمربی تیم واترپلو اظهار داشت: در گذشته عرق ملی انگیزه برای حضور در تیم ملی بسیار بالا بود در آن دوران همه برای دعوت شدن به تیم ملی حتی از زندگی خود می‌گذشتند، اما حالا بازیکنان به راحتی دعوت تیم  را رد می‌کنند و برای موفق بودن در تیم ملی از من تضمین می‌خواهند.
 
وحید رضایی خاطر نشان  کرد:  نبود پول، عدم حضور قهرمانان در تیم‌های ملی، نبود اسپانسر همه دست به دست هم داده‌اند و ما را از موفقیت دور می‌کند.
 
وی در پایان گفت: در عرصه مربیگری نیز بیشتر به گزینه‌های خارجی توجه می‌شود در حالی که می توان از پتانسیل داخلی نیز استفاده کرد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.