سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی عسگر:

با اردوی مشترک شالوده تیم را تقویت می‌کنیم

مربی تیم ملی آقایان کانوپولو قایقرانی گفت: اردوی مشترک با اروپایی‌ها و حضور در کاپ‌های اروپایی شالوده تیم ملی را برای حضور در رقابت ها قوی‌تر می کند.

ابوذر قاضی عسگر مربی تیم ملی کانوپولو آقایان در گفتگو با خبرنگار  پایه وآبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سفر تدارکاتی به منظور حضور در مسابقات کانوپولو را در تاریخ 5 مرداد ماه  خواهیم داشت که 7 ورزشکار را هم به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.
 
وی در ادامه افزود: کاپ‌های بین المللی کانوپولو از جمله کاپ یک فرانسه مرداد ماه،  کاپ 2 در کشور بلژیک در 23 مرداد ماه سال جاری و کاپ سه کشور فرانسه در 7 شهریور ماه برگزار خواهد شد که سعی خواهیم کرد با شرکت در آنها شالوده تیممان را بهبود بخشیم.

قاضی عسگر در خصوص اردوهای  داخلی بیان کرد: اواسط  شهریور ماه به کشور باز می‌گردیم تا با برگزاری اردوهای داخلی تمریناتمان را از سر بگیریم.
 
قاضی عسگر در ادامه تصریح کرد: در ابتدای این سفر کمپ مشترکی به مدت 2 هفته با تیمهای آسیایی و اروپایی خواهیم داشت که این تمرینات به ارتقای پارزونان و کسب تجربه آنها برای حضور در کاپ‌ها کمک شایانی خواهد کرد.
 
وی تاکید داشت: پس از اتمام کاپ‌ها تیم ملی کانوپولو آماده حضور در مسابقه مراغه خواهد شد.
 
مربی تیم ملی مردان کانوپولو در ادامه یادآور شد: اردوی اصفهان خیلی خوب برگزار شد و هیئت اصفهان و فدراسیون در این راستا زحمات زیادی کشیدند و در دهه سوم تیر ماه هم با 12 قایقران اردوی دوم را برگزار خواهیم کرد.
 
وی در خصوص گرفتن روادید تیم ملی تصریح کرد: مشکلی برای گرفتن روادید به وجود نیامده و منتظر پاسخ سفارت هستیم.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.