سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی: مذاکرات رو به جلو است/ می‌توان به نتیجه رسید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان برخی چالش‌های موجود در مذاکرات هسته‌ای هستم، اما در کل حرکت روبه جلو است و در شرایط فعلی می‌توان به نتیجه‌ای رسید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام صحن علنی مجلس به همراه برخی نمایندگان و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید به بازدید از نمایشگاه عکس شهدا که در داخل خانه ملت برگزار شده بود، پرداخت.

وی این نمایشگاه را متشکل از عکس‌هایی پرمعنا و الهام‌بخش از شهدا و خانواده‌های آنان دانست و افزود: نقشی که خانواده‌های شهدا برای حفظ سنت فکری آنها در جامعه به دوش می‌کشند به صورت تاثیرگذار و جذاب در این نمایشگاه نمایان بود.

لاریجانی تاکید کرد: توصیه می‌کنم طوری عمل شود که در شهرها هم از اینگونه نمایشگاه‌ها استفاده شود تا حس غیرت دینی و مجاهدت گسترش یابد و به تفکر صحیح جامعه جهت داده شود.

رئیس مجلس در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان داشت: اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان تلاش خود را انجام می‌دهند و مسیر روشن و فکر شده‌ای کاملا تعریف شده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم این عقلانیت در طرف مقابل وجود داشته باشد تا از زمان به درستی استفاده کند و تصور نکنند که پایان وقت فرصتی خواهد بود برای آنکه آرای جدیدی را وارد صحنه مذاکرات کنند.

لاریجانی تاکید کرد: آنها تصور نکنند که حداکثر فشار را در اینجا بر ما وارد کنند، زیرا گاهی فشار زیاد ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند و این تاکتیک‌ها برای مذاکرات سهل و آسان است.

وی اظهار داشت: وقتی این مذاکرات یک امر پیچیده است، باید در مورد امور مورد مذاکره از قبل فکر شده باشد.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در جریان برخی چالش‌های موجود در مذاکرات هسته‌ای هستم، اما در کل حرکت روبه جلو است و در شرایط فعلی می‌توان به نتیجه‌ای رسید.

شایان ذکر است؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در انتها دفتر یادبود شهدا را امضاء کرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.