سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان:

مذاکره بهشتی باعلی دایی در تهران

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: باید عنوات کنم که بهشتی مالک جدید ملوان با علی دایی مذاکره کرده و وی برای ماندن شرایطی مبنی بر پرداخت چک گذاشته است.

محمود آذرگون در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مذاکره با علی دایی اظهار داشت: باید عنوان کنم که بهشتی مالک جدید ملوان با علی دایی مذاکره داشتم و ما به هیچ وجه باوی مذاکره نکرده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: علی دایی در مذاکره با بهشتی شرایطی مبنی بر پرداخت چک 15 میلیاردی تضمینی برای ماندن در ملوان گذاشته بود.
 
آذرگون در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه ملوان اذعان کرد: باید عنوان کنم که هنوز وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی قطعی نشده است و به طور حتم پیگیر وضعیت این باشگاه هستیم.
 
وی در ادامه افزود: ملوان یک تیم ریشه دار بوده و باید هر چه سریعتر از این وضع خارج شود و مالک خود را بشناسد.
 
 آذرگون در ادامه به تشریح مالیکت باشگاه ملوان بندر انزلی پرداخت و تصریح کرد: ما منتظر بودیم که بهشتی به صورت رسمی مالک جدید این باشگاه شود و پول را پرداخت کند. 
  
 عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیمش اضافه کرد:هنوز با فرد خاصی مذاکره‌ای صورت نگرفته است و موضوع تعیین سرمربیگری بستگی به مذاکرات دایی و بهشتی دارد.

آذرگون با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیم ملوان گفت: هنوز گزینه خاصی برای لیست کادر فنی تیم ملوان مد نظر نیست و طی دو سه روز اینده مشخص می‌شود .
 
عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که آیا با احمد زاده، بوناچیچ، پور غلامی مذاکره کرده‌اید تاکید کرد: باید اشاره کنم که هنوز با هیچ یک از این اسامی مذاکره نکرده‌ایم و مشخص نیست که چه کسی سرمربی جدید تیم خواهد شد.
 
وی در پاسخ به سوال آیا احتمال دارد پور غلامی شانس سرمربیگری تیم ملوان را داشته باشد اضافه کرد: پور غلامی یکی از مربیان خوب ما بوده ولی نه تنها وی بلکه هیچ کدام از گزینه‌های دیگر شانس سرمربیگری تیم ملوان را ندارند.
 
آذرگون در پایان یاد آور شد: ما باید هر چه سریعتر وضعیت مالکیت باشگا پر طرفدار ملوان را معلوم کنیم تا در فصل نقل و انتقالات بتوانیم به بهترین شیوه عمل کرده و تیم را به جهت موفقیت در لیگ آماده سازیم و بازیکنان بهتری را جذب نماییم تا شاهد موفقیت تیم و راضی کردن هواداران باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.