سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

700 هزار کردستانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان از ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به 700 هزار کردستانی خبرداد و گفت: که از این تعداد بیش از 197 هزار نفر بیمه شده اصلی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ فریدون خدابنده‌لو گفت: با فرهنگ سازی الکترونیکی کردن سیستم پرداخت 91 درصد کارفرمایان تامین اجتماعی از این سیستم استفاده می کنند و به صورت غیرحضوری خدمات خود را ارائه می دهند.

وی افزود: درمشاغل آزاد و بیمه اختیاری بااستفاده از این سیستم ،بیش از 20 هزار نفر در استان فیش‌های خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند و از این جهت رتبه چهارم کشور را کسب کردیم.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان بیان کرد: راه‌اندازی سامانه مشاهده سوابق، سامانه خدمات بین شعب ملی، سامانه ارائه فیش مستمری بگیرها و سامانه نام نویسی متمرکز را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این سازمان است.

خدابنده لو افزود: در حال حاضر 11 شعبه فعال، یک واحد کارگزاری و سه واحد شعبه اقماری در شهرستان‌های استان فعالیت می کنند.
وی گفت: بیمه‌های اجتماعی به طور عمده در قالب حمایت‌های بلندمدت به نیروی کار در قالب بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان برای دوران پیری و از کار افتادگی و برای خانواده آنان در زمان فوت و همچنین ارائه‌ی حمایت‌های کوتاه مدت به بیمه شدگان در ایام بیماری و بارداری و ازدواج، هزینه سفر، اروتز و پروتز انجام می شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.