سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقارنسب: ضعف مدیریتی باعث انتقال بازیکنان به لیگ‌های عربی می‌شود

کارشناس فوتبال گفت: ضعف در مدیریت یکی از عوامل اصلی انتقال بازیکنان به لیگ‌های عربی و کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس است باشگاه‌ها باید بیشتر تعهدات خود عمل کنند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، متاسفانه چندسالی است که به بازیکنان ایرانی به دلیل مشکلات مالی و برای کسب درآمد به کشورهای حوزه‌ی خلیج  فارس می‌روند  که سطح کیفی و فشار مسابقات در آن‌ها پایین‌تر از لیگ خودتان است.
 
متاسفانه باشگاه‌ها نمی‌توانند به دلیل مشکلات اقتصادی این بازیکنان  را حفظ کنند و دلیل عمده‌ی انتقال بازیکنان عدم  تعهد باشگاه‌ها است.
 
وی اضافه کرد: به اعتقاد بنده اگر باشگاه‌ها بتوانند قرارداد نشان را عملی کنند و حتی تا 10 یا 20درصد هم کمتر از مقدار واقعی قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند این بازیکنان در ایران خواهند ماند، اما این اتفاق نمی‌افتد.
 
وی در خصوص علت این موضوع تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی بودجه‌های نامطمئن و کاغذی است که عملیاتی هم نیستند و بازیکنانی  روی مبالغ خود حساب باز می‌کنند و به سراغ سرمایه گذاری و یا خرید مسکن و... می روند، اما چیزی بعد با مشکل مواجه می‌شوند که این باعث عدم تمرکز آنهادر باشگاه‌ها و تیم‌های ملی می‌شوند و اثر سوئی دارد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.