سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان، نگهبانان را با اسلحه ساکت می کردند

با تلاش مأموران انتظامی شیراز دو سارق به عنف دستگیر و مقادیر بسیاری اموال مسروقه از آن‌ها کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع دو سرقت از یک انبار لوازم ساختمانی و همچنین یک تعمیرگاه مکانیکی خودرو، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
سرهنگ بهادر اسماعیلی بیان کرد: مأموران در تحقیقات اولیه به این نتیجه رسیدند که هر دو سرقت به یک شیوه صورت گرفته و سارقان با تهدید نگهبان‌های این اماکن به‌وسیله اسلحه، تعدادی از اموال را به سرقت برده‌اند.
 
وی تصریح کرد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری رحمت شیراز مخفی‌گاه سارقان که یک گاراژ بود را شناسایی کردند و به محل موردنظر اعزام شدند.
 
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این گاراژ یک اره آهن‌بر، یک آچار ستاره‌ای، 11 عدد ابزار و آچار، یک سنگ فرز، دو دستگاه جوشکاری، چهار انبر و کابل جوش، حدود 30 متر کابل، یک دستگاه کولرگازی و دو دریل مسروقه کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بابیان اینکه در این راستا دو سارق شناسایی و دستگیر شدند، افزود: شهروندان هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از وقوع انواع سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک، هر چه سریع‌تر با پلیس تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.