سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کشته شدن یک قلاده روباه در قم

یک قلاده روباه که با آسیب دیدگی فراوان به این اداره کل استان قم تحویل داده شده بود، با تلاش‌های بسیار کارشناسان و ماموران محیط زیست استان تلف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمدرضا عابدی مقدم از کشته شدن یک روباه آسیب دیده در قم خبر داد.

عابدی مقدم با بیان اینکه این روباه در یکی از پادگان‌های نظامی قم در یک سالن گرفتار شده بود گفت :متاسفانه از سوی برخی از سربازان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بشدت آسیب دید.

وی در ادامه با بیان اینکه آسیب های وارده به ناحیه صورت و شکم این حیوان زیاد بوده است گفت: پس از انتقال به اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم توسط یکی از پرسنل پادگان، با تلاش‌های بسیار کارشناسان و دامپزشک این اداره کل، متاسفانه این روباه بر اثر شدت جراحات تلف شد.

رییس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به وقوع حوادث تلخ این چنین در سراسر کشور، بر ضرورت افزایش آگاهی و احساس مسئولیت در جامعه نسبت به حیات وحش و مناطق طبیعی تاکید کرد و تاکید کرد: امیدواریم مردم فهیم استان و دوستداران طبیعت هرچه بیشتر در حفظ و حراست از گونه‌های گیاهی و جانوری تلاش کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشته شدن ، روباه ، حیات وحش ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.