سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق با شگرد تعویض کارت بانکی

فرمانده انتظامی شهرستان بناب آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری فردی خبرداد که با تعویض کارت عابر بانک از حساب های شخصی افراد سوءاستفاده می کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی سلطانی وش" فرمانده انتظامی شهرستان بناب آذربایجان شرقی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی شخصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اضافه شدن چندین شاکی دیگر در خلال رسیدگی به پرونده مذکور که به همین روش از حساب آن ها سوءاستفاده شده بود، ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده و بهره گیری از شگردهای پلیسی فرد کلاهبردار شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با 30 کارت عابر بانک قربانیان جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب آذربایجان شرقی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و اعترافات متهم مشخص شد، متهم تعداد کارت های غیرمعتبر را جمع آوری کرده و در جلوی دستگاه های خودپرداز کمین می کرده و شهروندانی که کار با این دستگاه را بلد نبودند شناسایی و کارت آن ها را به همراه رمز شان اخذ و از آن کارت های غیرمعتبر به افراد می داده است .

سلطانی وش تصریح کرد: این فرد بلافاصله از محل دور می شده و از کارت قربانی پول در یافت می کرده و یا به حساب خود انتقال می داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب توصیه کرد: شهروندان در صورتی که با کار با عابر بانک آشنا نیستند با یکی از آشنایان خود جهت انجام عملیات بانکی به خودپردازها مراجعه کنند تا مورد سوءاستفاده توسط کلاهبردان و سارقان قرار نگیرند.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.