سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای اتمام حجت با افکار عمومی دنیا، مجامع بین‌المللی و احقاق حقوق ملت ایران وارد مذاکرات با 1+5 شده است و بنابراین برای احقاق حقمان ایستادگی می‌کنیم.


معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور درگذشت "حمید گلپیرا" را تسلیت گفت.


"حسام ‌الدین آشنا" مشاور فرهنگی رییس جمهور طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک با مروری بر سفر کوتاه رییس جمهور به روسیه و دیدار با پوتین تاکید کرد: ایران مدت‌هاست تصمیم سخت خود را گرفته است، حال نوبت دیگران است که دل از تحریم کنده و زبان تکریم را بیاموزند.


"اکبر ترکان" که به نمایندگی از ریاست جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم بیستمین سالگرد شهیدان سربرنیتسا به سارایوو مرکز بوسنی و هرزگوین رفته بود کشتار مسلمانان را یک ظلم بزرگ تاریخی خواند.


رئیس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر و سیاستگذار پولی در ایفای یکی از مسؤلیت‌های اصلی خود که صیانت از منابع سپرده‌گذاران است، وظیفه دارد از فعالیت‌های غیرشفاف و خلاف قوانین مؤسسات غیرمجاز جلوگیری کرده، اجازه ندهد با اقدام‌های مخرب و عوام‌فریبانه آنان که گاهی از اسامی مقدسی نیز سوء‌استفاده می‌کنند، در اقتصاد کشور اخلال به‌ وجود آید و پس‌انداز‌های مردم از بین برود.



معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در صفحه فیس بوک حاشیه‌ای گفتگوهای هسته‌ای وین را بازگو کرده است.


معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مشارکت فعال سازمان اسناد و کتابخانه ملی در برگزاری همایش ملی اعتدال با موضوع زنان، اعتدال و توسعه خبرداد.


رییس دفتر رییس‌ جمهوری با حضور در مجلس ختم والده همسر مجید تخت‌روانچی، درگذشت آن مرحومه مغفوره را به وی و خانواده‌اش تسلیت گفت.

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.