سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

قرارداد رضا حقیقی با سیاه جامگان مشهد

رضا حقیقی بازیکن سابق پرسپولیس تهران با سیاه‌جامگان مشهد قرارداد امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان رضا حقیقی گفت: مذاکراتی با مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد انجام داده‌ام و احتمال دارد با این تیم قرارداد امضا کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در اردوی سرعین اظهار داشت: علاقه زیادی به ماندن در باشگاه پرسپولیس تهران داشتم اما به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم در این تیم بمانم و دوست دارم در تیم همشهری خود، سیاه‌جامگان، توپ بزنم.

وی با ابراز ناراحتی خود بابت جدایی از پرسپولیس تهران گفت: من هیچ‌گونه مشکلی با سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، حمید درخشان نداشتم و عاشق هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بوده و مطمئناً یک روز به این تیم برمی‌گردم.

رضا حقیقی، رسول خطیبی را از مربیان کار بلد فوتبال کشورمان عنوان کرد و افزود: با حضور رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی، موفقیت تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در لیگ برتر فوتبال کشور دور از دسترس نیست و امیدواریم امسال با حمایت هواداران مشهدی این تیم در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرعین از نظر آب و هوایی و داشتن امکانات تفریحی در حد فوق‌العاده است، گفت: این شهرستان بهترین منطقه برای برگزاری اردوهای ورزشی است و من از اینکه امروز در این شهر اردو زده‌ایم، بسیار خوشحال هستم.

حقیقی بیان کرد: 5 پیشنهاد مختلف از تیم های لیگ برتری و خارجی داشتم ولی به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم با این تیم ها مذاکره کنم.

انتهای پیامگ/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.