سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی 4 غرفه سلامت در بوستان پلیس

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 4 از برپایی 4 غرفه سلامت طی ماه مبارک رمضان در بوستان پلیس خبر داد.

محمد علی آل  عمران رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 4 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،‌ اظهار کرد: براساس برنامه ریزی و سیاست گذاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نسبت به  فعالیت و سرگرمی و اوقات فراغت شهروندان در ماه مبارک رمضان (فصل نیایش)، اداره سلامت منطقه 4، 4 غرفه را در نظر گرفته است.

وی افزود: این 4 غرفه در بوستان پلیس و هر روز از ساعت 10 الی24 به منظور بالا بردن سلامت شهروندان و پیشگیری از بیماری‌ها و فشارهای روانی برگزار می‌شوند.

آل عمران با اشاره به فعالیت‌هایی که در این غرفه‌ها انجام می‌شوند، تصریح کرد: یکی از این فعالیت‌ها مشاوره تغذیه و طب اسلامی است که در این غرفه‌ها توده حجم بدنی افراد مورد  بررسی قرار گرفته  وزن طبیعی و غیر طبیعی آْنها به دستور کارشناس اندازه گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در این 4 غرفه، پزشکان عمومی، دندانپزشکان و متخصصان مامایی حضور دارند که مشاوران طب ورزشی به انجام توان بخشی برای شهروندان مشغول هستند.

آل عمران با اشاره به حضور روانشاسان در این 4 غرفه تاکید کرد: در این 4 غرفه روانشناسان  به مشاوره قبل از ازدواج ، بعد از ازدواج، بررسی مشکلات فردی، اضطراب، افسردگی و پرخاشگری می‌پردازند.

وی ادامه داد: تست فشار خون و قند خون برای پیشگیری از ابتلا به دیابت و فشار خون از دیگر اقداماتی است که در این غرفه‌ها انجام می‌گیرد که برای این منظور استفاده از مواد کم کالری و بدون قند به مبتلایان توصیه می‌شود.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 4 در پایان گفت: همچنین در این غرفه‌ها مشاوره ترک اعتیاد و آموزش‌های لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.