سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

ستاد انتفاضه و قدس از حضور باشکوه مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور دشمن شکن مردم خداجوی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ متن پیام ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بدین شرح است: مردم خراسان جنوبی همگام با ملت های بیدار در سرتاسر جهان اسلام و ایران اسلامی، یکپارچه و هماهنگ به حرکت در آمده و همچون سیلی خروشان ارکان ظلم و بیداد را در جهان به لرزه درآورند و خشم فروخفته خود را مقتدرانه به رخ دشمن کشیدند.

روز قدس بار دیگر به کانون توجه جهانیان و عامل انسجام و همدلی دنیای اسلام تبدیل شد و در این روز بزرگ مسلمانان بار دیگر یک صدا مظالم روا داشته برخود و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، یمن و دیگر کشورهای مظلوم منطقه را فریاد زدند و با تحقیر مظاهر استکبار پرچم صلح طلبی و کرامت انسانی را برافراشته ساختند.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از خیل عظیم مؤمنان روزه دار و خداجوی استان که با حضور پرشکوه و بانشاط خود در این راهپیمایی عظیم به ندای رهبر و مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در رهایی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر قدس لبیک گفته، و همواره از مقاومتهای منطقه و انتفاضه فلسطین حمایت نموده اند، تقدیر و تشکر می نماید.

امید که هر چه زودتر شاهد پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل در سراسر گیتی باشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.