سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی دانشگاه:

سالانه ۳ هزار مقاله پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس تولید می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: سالانه حدود ۳ هزار مقاله علمی و پژوهشی توسط محققان این دانشگاه منتشر می شود که از این میزان بیش از ۲ هزار مقاله در مجلات معتبر بین المللی ثبت می شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب فتح اللهی  افزود: از مجموع مقالات تولید شده در دانشگاه تربیت مدرس سالانه ۲ هزار و ۲۰۰ مقاله محققان این دانشگاه در مجلات و پایگاه های بین المللی ثبت و منتشر می شود.

وی با بیان اینکه تدوین و انتشار مقاله در دانشگاه ها و انستیتوهای پژوهشی نشان دهنده تکنولوژی های موجود در این مراکز است، تصریح کرد: مقاله ضربان حرکت علمی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی را نشان می دهد و اگر تولید نشود نمی توان دیگر اسناد علمی را نیز تولید کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: این دانشگاه از نظر تولید مقالات علمی و پژوهشی جزء دانشگاه های سرآمد است و از محققان و پژوهشگران برای تولید مقاله حمایت مالی می کند.

فتح اللهی مقالات علمی را افزایش دهنده ذخایر دانشی و اسناد علمی دانست و گفت: به هر میزان که تولید مقالات علمی و پژوهشی در دانشگاه ها و مراکز علمی بیشتر باشد به این معنا است که شوق علمی در این مراکز برای فعالیت علمی وجود دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.