سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خبرداد:

برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و آموزشی در نمایشگاه قرآن

مظاهری از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و آموزشی و نمایش 100 تابلوی هنری با الهام از طبیعت را از برنامه های غرفه وزارت بهداشت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  مظاهری کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت  

در خصوص فعالیت‌های غرفه وزارت بهداشت در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  گفت:برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و آموزشی  یکی از برنامه های غرفه وزارت بهداشت بوده است  و یک سلسله نشست‌های آموزشی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله پیش بینی شده که می‌توان به دوره های آموزشی در حوزه تغذیه، قرآن و سلامت و سلامت روان برای عموم اشاره کرد.

 وی تولید و ارائه تابلوهای هنری با الهام از طبیعت  را از برنامه های دیگر این غرفه دانست و تاکید کرد:  هنرمند واقعي در خلق هر اثر هنري جلوه‌اي از جلوه‌هاي پنهان آفرينش را عيان مي‌سازد. از اين رو، هنر مي تواند در بازگو كننده حقايق قرآني از زمان و مكان فراتر رود و در غايت خود، در دل قرآن جاي گيرد. در این راستا حدود 100  تابلوی هنری که با الهام از طبیعت و ترکیب آن با آیات قرآنی توسط سید روح الله هاشمی از کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تهیه و تولید شده است، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: در غرفه وزارت بهداشت هر شب مسابقه‌ای با مضمون قرآن و سلامت برگزار می‌کنیم  و به 3 نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا می‌شود.

  مظاهری یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله از دانشگاه‌های خوب ما در حوزه قرآن پژوهی و سلامت است و اولین مرکز تحقیقات قرآن و دین در این دانشگاه تشکیل شد. ضمناً تولیدات خوبی در حوزه تدوین کتاب و انتشار مقالات علمی داشته و حتی پژوهش‌های میدانی خوبی را نیز انجام داده است و چون دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه بسیار علاقمند به حضور در نمایشگاه قرآن کریم بود ما هم اگرچه فضای کمی در اختیار داشتیم سعی کردیم امکان حضور آنها را فراهم آوریم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.