سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

توافقات هسته‌ای باید مطابق با خواست رهبر و ملت ایران صورت گیرد

امام جمعه مشهد گفت: تیم مذاکره کننده ایران که هوشیارانه تا کنون عمل کرده باید هوشیارتر باشد و توافقات هسته‌ای را آنگونه که رهبر انقلاب و ملت ایران خواستار آن هستند رقم بزنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله علم الهدی درخطبه های نمازجمعه مشهدافزود: مردم غیور و متدین ایران اسلامی در مسأله هسته ای و همه امور کشور تمکین کامل از مقتدا و رهبر خود دارند زیرا در امر ولایت پذیری بهترین هستند و این رمز موفقیت انقلاب اسلامی با گذشت بیش از سه ده از عم انقلاب است.

وی گفت: نتیجه مذاکرات به دو شکل می‌تواند اتفاق بیفتد چنانچه بدخواهان نظام تلاش کنند که توافقات بدون در نظرگرفتن مصالح نظام و ملت صورت گیرد راه برای حضور شیطان بزرگ آمریکا درکشور ایران باز خواهد شد که البته این امر محال است و ملت و رهبری همواره با هوشیاری این خطر را خنثی می‌کنند که نمونه بارز آن حماسه 9 دی است.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود در نماز جمعه روز قدس گفت: اتحاد و همدلی و همزبانی ملت ایران باعث می شود که داغ دو قطبی کردن مردم از نظام همواره بر دل استکبار جهانی باقی بماند.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی قدس تصریح کرد: امسال بخاطر علنی شدند خیانت های حکومت وهابیت و آل سعود و شرایط مردم یمن و بحرین پشتیبانی و حمایت های ملت ایران پر رنگ تر از سالهای قبل بود که این زنگ خطر بزرگی برای داعش و تکفیری هاست.

انتهای پیام/د 

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.