سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد وحدت امت اسلام از غزه تا یمن-32

حجت‌الاسلام علوی: بر اساس نظرسنجی‌های وزارت اطلاعات، دو سوم مردم از مذاکره‌کنندگان حمایت می‌کنند

وزیر اطلاعات گفت: طبق نظرسنجی‌‌های مکرری که وزارت اطلاعات انجام داده است بیش از دو سوم مردم از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام علوی در گفت وگو  با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: حضور ملت ایران پشتیبان گرمی برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است.

وی در ادامه افزود: طبق نظرسنجی‌‌های مکرری که وزارت اطلاعات انجام داده است همواره بالای دو سوم مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند اما مردم در برابر توطئه‌های جهان استکبار به دنیا و مخصوصا به جهان اسلام پیام می‌دهند .

علوی با اشاره به اینکه دنیای استکبار در گذشته برای حفظ امنیت اسرائیل سعی می‌کرد تا این رژیم را تقویت کند، تصریح کرد: انها می‌خواستند قدرت تسلیحاتی و همچنین ضرابخانه‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای‌اش را افزایش دهند اما اینها کمکی به امنیت اسرائیل نکرد و مردم تنگدست و تهیدست فلسطین با اسلحه‌های ساده امنیت این رژیم غاصب را چالش کشیدند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز استکبار به این نتیجه رسیده است که به جای تقویت اسرائیل، جبهه مقابل این رژیم غاصب را تضعیف کند و وضعیتی که در سوریه و یمن شاهد هستیم برای مشغول کردن اسلام به درون خودش است تا اسراییل از مقابله با دنیای اسلام مصون بماند.

وی اظهار داشت: متأسفانه در دنیای اسلام کسانی که اسلحه به دست دارند، اسلحه‌هایشان را به سمت فرزندان اسلام نشانه گرفته‌اند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز دنیای اسلام با راهپیمایی روز قدس این پیام را می‌دهد که اسلحه‌ها را از سینه‌های یکدیگر برداریم به سمت سینه صهیونیست‌ها نشانه برویم و امیدواریم این بیداری و هوشیاری در دنیای اسلام شکل بگیرد و بار دیگر دنیای اسلام وحدت خودش را باز بیابد و اسرائیل را تا مرز نابودی بکشانیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.