سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام عجیب کوکاکولا+تصاویر

کمپانی کوکا کولا برای این که دیگران از ظاهر, چیزی را قضاوت نکنند در ماه رمضان لوگوی خود را در خاور میانه حذف کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی بزرگ کوکاکولا نشان تجاری مشهور خود را از روی بطری‌های نوشابه‌اش حذف کرد. حالا بطری نوشابه کوکاکولا یک دست قرمز است که موجی سفید رنگ در میان آن خودنمایی می‌کند. اما نگران نباشید چراکه قرار نیست این طرح برای همیشه باقی بماند.


در واقع این شکل جدید بطری‌های نوشابه کوکاکولا بخشی از طرح ویژه ماه مبارک رمضان است که فقط در کشورهای اسلامی اجرا خواهد شد. هفته گذشته مدیر بازاریابی این کمپانی در دبی از این بطری‌ها که به تعداد محدود تولید شده‌اند، رونمایی کرد و شعار این کمپین نیز این است:”یک ثانیه بیشتر صبر کن”. در واقع هدف این طرح یادآوری این موضوع است که نباید سریع در مورد همدیگر قضاوت کنیم؛ موضوعی که این روزها عدم توجه به آن حوادث تلخی را ایجاد کرده که هر روز خبرهای این حوادث را از رسانه‌ها می‌شنویم.


کوکاکولا خواسته تا با برداشتن برند خود از روی بطری‌ها این موضوع را یادآوری کند که نباید به یکدیگر برچسب بچسبانیم. اما فارع از این کمپین اخیر در کشورهای اسلامی، به نظر می‌رسد لوگوی تجاری کوکاکولا در حال تغییر کلی است و به زودی با یک لوگوی ساده‌تر و مسطح‌تر روبه‌رو خواهیم شد.

بنابر پیامی که در توئیتر این کمپانی گذاشته شده است، لوگوی آینده کوکاکولا به شکل یک پرنده کوچک با پرهایی بسیار ظریف خواهد بود.

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
زهرا
۲۳:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
با سلام باید از دست اندر کاران بخواهیم که لوگوی کوکا را حذف کنن چون در ان توهین است وبا توجه به تاثیر لغات روی مواد غذایی این باعث میشه با خوردن این نوشیدنی ندای شیطان را وارد بدنمان کرده ایم
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۴
اينم از سياستشونه.،معلوم نيست چي توي سرشونه....
ما كه زمزم خودمونو مي خوريم و به اونا كاري نداريم
نیما
۰۸:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۴
به هر حال چه لوگو داشته باشه چه نداشته باشه ، ما باهاش لاستیک ماشین میشوریم و لوله سینگ ظرف شویی باز میکنیم . . . دیگه هر جور صلاحه . . .
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
من هم خیلی وقته فانتا اسرائلی وکوکا کولا امریکای رو مصرف نمیکن امامتاسفانه تو خونه مسخره ام میکنند میگن اینا رو ایرانم میسازه نه امریکا
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۴
لعنت الله علی القوم الظالمین
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۴
کوعکس
محمد
۲۰:۲۱ ۱۹ تير ۱۳۹۴
به خاطر اینه که اگه لوگوی انگلیسیشو برعکس کنیم نوشته لا محمد لا مکه
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۴
چطور شده آن طرحی که میگفتند ضد اسلام است حذف شده؟!
شهرام
۱۹:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۴
همین زرنگیارو میکنن که به کل دنیا صادرات دارن.