سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات دانشجويان جهان – كره جنوبي

امیری، رجبی و اخلاقی نمایندگان روز چهارم

چهارمین روز از مسابقات تكواندوي دانشجويان جهان فردا (جمعه) پیگیری می شود و امیری، رجبی و اخلافی بر روي شياپ چانگ خواهند رفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان در بخش تكواندو از روز (سه شنبه – 16 تیرماه) به میزبانی "گوانگجو" كره جنوبي در حال برگزاری است و فردا (جمعه) در چهارمین روز اين رقابتها تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان به مصاف حريفانشان مي روند.
 
در بخش مردان، جواد امیری در وزن دوم ابتدا با "وادیم دیمیتروف" از مولداوی رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کلمبیا و اردن مبارزه می کند.
 
سعید رجبی نیز در وزن ششم در نخستین گام با "جانیا کائونا" از لتونی رو برو می شود و پس از آن در صورت پیروزی با برنده دیدار انگلیس و هائیتی رقابت خواهد کرد.
 
همچنین هانیه اخلاقی در وزن 67- کیلوگرم بعنوان اولین نماینده بانوان ایران بر روی شیاپ چانگ می رود.
 
تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت نعمت خليفه (سرمربي) و رضا ايمان زاده (مربي) با ترکیب کامل و در هر 8 وزن اعزام و در بخش زنان با هدایت مینو مداح (سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این دوره از مسابقات شده است.
 
این رقابتها دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است که به نفر اول 20 امتیاز، به نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز براي افزايش رنكينگ المپيكي در راه کسب سهمیه المپیک ريو تعلق خواهد گرفت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.