سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بازداشت جاعل کلاهبردار در فضای سایبر

با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که با جعل یک سایت بازی در فضای سایبر اقدام به کلاهبرداری از کاربران کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: چند شهروند شیرازی با ارائه مرجوعه قضائی شکایات خود را مبنی بر اینکه مشخصات حساب کاربریشان در بازی "کلش اف کلنز" توسط فردی ناشناس هک شده است اعلام کرده و خواستار رسیدگی به پرونده خود شدند .

سرهنگ "سيد موسي حسيني" ادامه داد: با تشکیل پرونده و با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا فرد هکر شناسایی و دستگیر شد.

وي بيان كرد: متهم با هک کردن دستگاه تلفن هوشمند قربانیان خود و با به دست آوردن مشخصات کاربری آنان ، این اطلاعات را تغییر داده و اقدام به فروش این اطلاعات به افراد مختلف مي كرده است.

این مقام انتظامی افزود: این بازی که به صورت جنگ قبیله ای و دهکده ای بر روی سیستم های تلفن همراه هوشمند نصب می شود علی رغم تمام معایب و مضراتی که برای جوانان و نوجوانان دارد در بین بعضی از جوانان محبوبیت پیدا کرده است و این امر باعث شده افراد سود جو از این موقعیت به وجود آمده سوء استفاده کنند.

وي تصريح كرد: اتلاف وقت، بی اهمیتی جان سربازان ، ترویج خشونت و خراب کردن همه چیز برای به دست آوردن غنائم ، خراب کردن سرزمینهای کوچک و ... مضراتی است که این بازی بر روی ذهن کاربران خود به جا می گذارد.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.