سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

3 شرور مسلح با گلوله‌های پلیس به هلاکت رسیدند/ درگیری با ماموران ناجا با تیربار و نارنجک

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در 24 ساعت گذشته با انجام سه رشته عملیات و درگیری، دو و نیم تن مواد مخدر کشف و سه قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین چناریان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای این عملیات ها در جمع خبرنگاران افزود: در 24 ساعت گذشته با انجام سه رشته عملیات و درگیری، دو و نیم تن مواد مخدر کشف و سه قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات ها همچنین دو نفر از اشرار مجروح و دستگیر شده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: در یکی از این عملیات ها در شهرستان قلعه گنج، کاروان مسلح مواد مخدر با یک تن و 50 کیلوگرم مواد شناسایی و باند مربوطه متلاشی شد.
 
وی ادامه داد: در این عملیات قاچاقچیان سعی داشتند با استفاده از نقاط جمعیتی از جمله حضور مردم در مسجد محله به اهداف خود دست یابند که با تدبیر و کنترل خوب ماموران انتظامی، پس از خروج مردم از محل برگزاری آیین های شب قدر، در عملیاتی موفقیت آمیز این افراد را دستگیر کردند.
 
وی بیان کرد: برخی از اعضای این باند بیش از 10 درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی استان کرمان و استان های همجوار داشته اند و در برخی نقاط نیز به مردم آسیب جدی وارد کرده بودند.
 
سردار چناریان گفت: در این عملیات سه قبضه کلاشنیکف، یک تیربار، یک نارنجک و سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در دو درگیری دیگر در مناطق جنوبی استان کرمان هم بیش از یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 
وی گفت: اراده نیروی انتظامی بر برخورد با گزینه های اصلی قاچاق به ویژه قاچاقچیان مسلح است که تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
 
وی یادآور شد: در سال جاری تاکنون 25 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.