سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم ملی شمشیربازی اسحه فلوره:

برای کسب سهمیه المپیک به مسابقه قهرمانی جهانی می‌روم

علیرضا ادهمی گفت: برای کسب سهمیه المپیک و کسب امتیاز به بالا به مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان اعزام می‌شوم.

علیرضا ادهمی، بازیکن تیم ملی شمشیزبازی اسحله فلوره در گفتگو با سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر 6 امتیاز از مسابقات آسیایی سنگاپور کسب کردم و به همین منظور رقابت‌های قهرمانی جهان برایم اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که امتیاز آن برای درود به المپیک نیاز دارم. 
 
وی ادامه داد: دو روز پس از مسابقات قهرمانی سنگاپور به اردوی تیم ملی دعوت شدم تا آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود را به دست اوردم. 
 
خوشبختانه تاکنون اردوی خوبی را سپری کردم و مشکلی وجود ندارد. 
 
ادهمی تاکید کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان سالی یک بار برگزار می‌شود و این بار به دلیل اینکه سال دیگرالمپیک را پیش‌رو داریم این دوره از رقابت‌ها برای ملی پوشان شمشیربازی اهمیت دارد. 
 
ادهمی در خصوص اینکه شانس مدال آوری در مسابقات قهرمانی جهان دارد گفت: من فکر می‌کنم کسب مدال در چنین تورنمتی بسیار سخت است، اما تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه و امتیاز را کسب کنم تا شرایط بهتری برای ورود به المپیک داشته باشیم. 
 
بازیکن تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره خاطرنشان کرد: در حال حاضر به صورت منظم به تمریناتم را در سالن شهید کلاهدوز ادامه می‌دهم و مشکلی وجود ندارد امیدوارم بتوانم نتایج خوبی در مسابقات پیش‌رو کسب کنم. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: شمشیربازی ، فلوره ، ادهمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.