سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كلاهبرداري ميلياردي شركت كاغذي از مغازه ها

دو كلاهبردار حرفه اي كه با چك بلا محل به نام شركتي جعلي و كاغذي از صاحبان مغازه ها اقدام به خريد يك ميليارد و 200 ميليون ريال كالا كرده و متواري شده بودند توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دستگير شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در پي شكايت تعدادي از متصديان واحدهاي صنفي مبني بر كلاهبرداري دو نفر از آنان با عنوان شركتي جعلي از آنان موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس اگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد اين دو متهم از مجرمان سابقه دار بوده و با يكديگر ارتباط فاميلي دارند و با تاسيس شركت هاي كاغذي و جعلي كرده و با دسته چك هايي كه به نام اين شركت ها دريافت مي كردند اقدام به خريد اجناس گران قيمت از مغازه كرده و متواري مي شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: كارآگاهان اين پليس تحقيقات وسيعي را براي دستگيري اين كلاهبرداران انجام دادند و تمامي محل هايي تردد انها را زير نظر گرفتند تا اينكه سرانجام مخفيگاه آنان را شناسايي و در يك عمليات ويژه و غافلگيرانه هر دو متهم را دستگير كردند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: متهمان در مواجهه با مدارك و مستندات پليس و شكات خود به كلاهبرداري يك ميليارد و 200 ميليون ريال از صاحبان مغازه هاي سطح استان اقرار كردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه با اعترافات متهمان مالخران اين پرونده نيز شناسايي و دستگير شدند گفت: افرادي كه به اين طريق از آنان كلاهبرداري شده مي توانند جهت پيگيري پرونده خود و شناسايي متهمان به پليس آگاهي استان واقع در خيابان قائميه شهر اصفهان مراجعه كنند.




انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.