سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برگزاری مراسم روز قدس در 35 نقطه از خراسان شمالی

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان از برگزاری مرام روز قدس در 35 نقطه استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بجنورد، حجت الاسلام محمدعلي سالاري افزود: مراسم روز جهاني قدس امسال جمعه هفته جاري برابر با بيست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر ايران و ساير کشورهاي اسلامي برگزار مي شود.

وي اظهار داشت:مراسم راهپيمايي و تظاهرات روز قدس در بجنورد ساعت 11 از ميدان شهيد آغاز و تا مصلی امام خميني(ره) ادامه خواهد داشت.

به گفته رييس ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالي در ديگر شهرهاي استان نيز مراسم روز قدس با توجه به زمان و مکان برگزاري نماز جمعه برنامه ريزي شده به گونه اي که تمامي راهپيمايي هاي اين روز در استان، به مصلاها و مساجد جامع ختم خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه امسال با توجه به مسائل روي داده در دنياي اسلام، حضور پرشور مردم در مراسم روز جهاني قدس اهميت بيشتري دارد، افزود: امسال استکبار جهاني، رژيم صهيونيستي و رژِيم آل سعود و وهابيون تکفيري نگاه ويژه اي به مراسم روز قدس دارند.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان ضمن دعوت از عموم مردم براي حضور در مراسم روز جهاني قدس گفت:مردم بصيرت اندیش ايران اسلامي و تمامي مسلمانان جهان با حضور پرشور و گسترده خود در اين مراسم خشم و انزجار خود از رژيم صهيونيستي و استکبار جهاني را با فریاد های خود باید به گوش مردم دنيا برسانند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.