سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار یمن؛

از حملات جنگنده های سعودی به صنعا تا بمباران مقر حزب علی عبدالله صالح

جنگنده های سعودی شب گذشته سلسله حملاتی به مناطق مختلف یمن انجام دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان، جنگنده های سعودی شب گذشته سلسله حملاتی به پایگاه های انصارالله در جنوب صنعا، پایتخت یمن انجام دادند.

این خبرگزاری به نقل از ساکنان محلی اعلام کرد: جنگنده های سعودی چندین حمله به کوه نهدین و کاخ ریاست جمهوری در جنوب صنعا انجام دادند که در پی آن انفجارهای شدیدی در منطقه رخ داد.

از سوی دیگر، شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد جنگنده های سعودی شب گذشته مقر اصلی حزب کنگره ملی یمن به ریاست علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن را در صنعا بمباران کردند. هواپیماهای ائتلاف همچنین خانه "عمار محمد عبدالله صالح،" برادرزاده علی عبدالله صالح  و معاون سابق دستگاه امنیت ملی یمن را در منطقه "حده" در جنوب صنعا بمباران کردند. همچنین جنگنده های سعودی خانه سرلشکر "یحیی شامی،" از فرماندهان نظامی هم پیمان با انصارالله را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی همچنین خانه سرهنگ "خالد عندولی،" از فرماندهان ارتش را در صنعا بمباران کردند. بر اثر این حمله یک نفر شهید و 3 نفر زخمی شد. شبکه المیادین نیز گزارش داد در حمله  صبح امروز هواپیماهای سعودی به منطقه ای مسکونی در شهر معلا در استان عدن 7 نفر به شهادت رسیده و شماری مجروح شدند.

در خبر دیگری از یمن، خبرگزاری الشرق الاوسط مصر گزارش داد عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور فراری این کشور روز گذشته با خالد بحاح، معاون و نخست وزیر سابق خود و شماری از وزرا و سران احزاب و گروه های سیاسی در اقامتگاه خود در ریاض دیدار کرد. در این دیدار تحولات میدانی و رویدادهای تازه در استانهای مختلف یمن از جمله تعز، عدن و ضالع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


  انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.