سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار پرند:

به زودی اولین پارک بانوان در شهر جدید پرند احداث می شود

معاونت عمرانی شهرداری پرند مامور شد پارک بانوان را تا پایان سال در شهر احداث کند.

علی یحیی پور شهردار پرند در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: یکی از اولویت های کار شهرداری از زمان انتخاب من به عنوان شهردار، توجه به زیر ساخت ها و احداث فضاهای مورد نیاز شهروندان به خصوص فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی برای بانوان است.

وی با بیان اینکه ایجاد محیط هایی مخصوص بانوان و برطرف کردن این نیاز به حق زنان از وظایف شهرداری ها است گفت: طرح هایی مثل بوستان بانوان، بهشت مادران و پارک زنان، یکی از فضاهای تفریحی و ورزشی است که توسط شهرداری ها، مختص بانوان ساخته می شود.
شهردار پرند تصریح کرد: این پروژه که از طریق سازمان همیاری شهرداری های استان تهران انجام می شود در زمینی به متراژ 7500 متر مربع در ضلع شرقی خیابان البرز شمالی احداث خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این پارک خدماتی همچون آبنما، ست بازی، ست ورزشی، سرویس بهداشتی، میز شطرنج، زمین اسکیت، وسایل بازی کودکان، سالن اجتماعات سرباز و همچنین 3230 متر مربع فضای سبز در نظر گرفته شده است.

مهندس علی یحیی پور زمان پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را 6 ماه اعلام کرد و اظهار داشت: امیدوارم احداث این پارک بتواند فضایی امن و آرام برای ورزش کردن بانوان شهر پرند فراهم کند.


پایان پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.