سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

محکومیت بیش ازنودوهفت میلیارد ریال دررسیدگی به پروندهای تخلفاتی قاچاق کالاوارز درسه ماهه اول سالجاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت:در سه ماه اول سال جاری 517 فقره پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ارومیه؛ محمد اقوامی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تنها  در دو روز گذشته اقدام به رسیدگی به سه پرونده قاچاق کالا و ارز کرده است.

وی به میزان محکومیت این پرونده‌های قاچاق اشاره کرد و گفت: میزان محکومیت این پرونده‌ها یک میلیارد و 469 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در خصوص رسیدگی یکی از پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی میاندوآب، گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق 30 هزار شعله لامپ کم مصرف بوده که توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در پی بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.

اقوامی میزان محکومیت این پرونده قاچاق را بنا بر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت 347 میلیون و 409 هزار ریال جزای نقدی اعلام کرد.

وی همچنین به دومین پرونده قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان که مربوط به شهرستان میاندوآب بود اشاره کرد و گفت: این پرونده قاچاق مربوط به کشف 532 دست کت و شلوار خارجی است.

اقوامی خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 459 میلیون ریال محکوم شده است.

وی در تشریح سومین پرونده‌ رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان، گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق کیف و کفش است و در شهرستان ارومیه رسیدگی شده است.

اقوامی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو  تعداد 746 جفت کفش و 147 عدد کیف دستی خارجی کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی ارومیه ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام رئیس شعبه چهارم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز ارومیه متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 663 میلیون و 957 هزار ریال محکوم شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.