سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت مهم حوزه سیاسی استانداری یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در سالجاری 2 انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم كه باید زمینه حضور حداكثری مردم در این دو انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ محمد علی طالبی گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور براساس معیارها و ضوابط قانونی لازم از اولویت‌های اصلی حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سال جاری است.

 محمدعلی طالبی ادامه داد: سلامت انتخابات و مشاركت حداكثری مردم دو مؤلفه ای است كه مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، فرمانداران و بخشداران باید بسترهای لازم آن را در سطح جامعه فراهم نمایند.

وی افزود: برای برگزاری سالم انتخابات باید افراد ذیصلاح، متعهد و باتجربه در كادر اجرایی انتخابات، انتخاب و منصوب شوند و آموزشهای لازم در این رابطه به آنها داده شود .

طالبی با اشاره به وظایف  دفتر سیاسی وانتخابات گفت: ارتقاء مشاركت سیاسی مردم و شهروندان به ویژه در انتخابات پیش رو و فعال كردن و پویا نمودن فعالیت احزاب و تشكلهای سیاسی و دانشجویی از وظایف مهم دفتر سیاسی و انتخابات به ویژه در سالجاری می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دفتر سیاسی و انتخابات را مركز ثقل پی گیری سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید دانست و گفت : با ویژگی هایی كه در آقای مصطفی سالاری مدیركل جدید این دفتر سراغ داریم امیدواریم ایشان بتوانند وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با فرمانداران و بخشداران ارتباط بسیار خوبی داشته باشند.

طالبی ادامه داد: تا چند روز آینده ستاد انتخابات استان كار خود را آغاز خواهد كرد و 20 آذر ماه سالجاری نیز همزمان با تشكیل هیأتهای اجرایی انتخابات در استان ثبت نام از نامزدهای این دو انتخابات نیز آغاز می شود و در زمان باقی مانده با آموزش صحیح و دقیق عوامل اجرایی شرایط را به گونه ای فراهم خواهیم كرد كه شاهد برگزاری یك انتخابات سالم با مشاركت و حضور حداكثری مردم باشیم.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.